لوله ی بازی ها

لوله ای که فقط بازی های خوب از آن می گذرند
مشخصات بلاگ
لوله ی بازی ها

اخبار بازی های جدید...
.
.
.
نظر فراموش نشود...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۱۲ ب.ظ

بررسی بازی Farcry 3

Far Cry 3


با سلام خدمت دوستان محترم!!


 امروز قصد دارم بازی FC3 را برای شما نقد کنم که یکی از بهترین بازی هایی است که من تا به حال تجربه کردم!

شما در فارکرای با داستانی در رابطه با جوانانی که قصد دارند به جزیره ای سفر کنند تا بتوانند در آن جا تفریح کنند در صورتی که نمی دانند که چه چیزی در ان جا وجود دارد......جزیره ای کهآن ها قصد دارند به ان سفر کنند جزیره ای است پر از خشونت که این جوانان هیچ اطلاعاتی از آن جا ندارند.شما در نقش Jason هستید که می خواهد دوستانش را از دست مردی دیوانه به نام Vaas نجات دهد.....


Gameplay

شما در این بازی با گیم پلی سریع روبرو می شوید که دو راه پیش روی شما میگذارد می توانید خیلی آرام بازی را پیش ببرید و یا بین دشمنان بروید و همه را با تفنگ از بین ببرید.مانند بسیاری از بازی ها شما سیستم Upgrade دارید که میتواند به شما کمک کند تا راحت تر بازی را پیش ببرید.

البته نا گفته نمونه که این بازی به شدت دارای خشونت بالایی است.


Graphics

می توان گفت که یکی از بهترین بازی ها از نظر گرافیک است.این بازی با موتور Dunia ساخته شده که با تغییر به موتور Dunia 2 تغییر نام یافت.کیفیت جزیره بی نظیر است به طوری که شما علاقه پیدا می کنید که فقط در محیط بازی پرسه بزنید.


نقد بازی

یکی از انتقاداتی که می توان به این بازی کرد نامفهوم بودن هدف یا object بازی است.برای مثال شما برای چند دقیقه باید بیکار بمانید تا به شما وظیفه ای را که باید انجام دهید به شما ابلاغ کند.دیگر انتقاد بازی می توان خشونت بسیار بالای بازی دانست که برای کودکان 7 سال یا 12 سال مناسب نمی باشد.


به نظر شما این بازی از لوله ی ما عبور میکند؟؟

.

.

.

نظر یادتون نره... D:


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۸
pouya gamer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی