لوله ی بازی ها

لوله ای که فقط بازی های خوب از آن می گذرند
مشخصات بلاگ
لوله ی بازی ها

اخبار بازی های جدید...
.
.
.
نظر فراموش نشود...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۳ ب.ظ

BEST OF 2012

سال 2012 سالی پر از بازی های مختلف بود بازی هایی همانند:AC3,FC3,Hitman:ABو....حال ما می خواهیم بهترین بازی هارا نام برده و بهترین ان هارا مشخص کنیم و پرونده 2012 را ببندیم!

BEST SHOOTER

Farcry 3

بازی فارکرای 3 که یکی از زیباترین بازی های 2012 بود که توانست یک جزیره زیبا را با گرافیک خود به ما بیان کند.گیم پلی بازی نیز از همه نظر برای ما جذاب بود و خیلی نرم و سریع بود.البته در قسمت داستان اشکالاتی دیده می شد که زیاد قابل حساب نیست.این بازی به علت خشونت زیاد برای جوانان +18 توصیه می شود.من به این بازی نمره 10 از 10 را میدهم و از لوله عبود میدهم.

BEST Action Adventure

Sleeping dogs

سری بازی های TRue Crime امسال با یک تغییر نام مواجه شد و به نام Sleeping Dogs وارد بازار شد که از گرافیک خوب گیم پلی هیجان انگیز برخوردار بود ولی تنها چیزی که دارای مشکل بود داستان بازی بود که بسیار خسته کننده بود.ولی در کل جزو بهترین بازی های امسال بود.من به این بازی 9 از 10 را میدهم.

Sleeping dogs

BEST SPORTS GAME

FIFA 13

امسال باز هم فیفا مثل هر سال یکی از بهترین بازی های سال انتخاب شد.امسال از هر سال قویتر از هر سال به بازار عرضه شد و توانست رضایت مردم را جلب کند.داشتن قابلیت صوتی Kinect,از بین رفتن اشکالات و باگ های قدیمی را میتوان از بهترین خصوصیت های ان دانست.من به این بازی نمره کامل 10 از10 را میدهم.

BEST RPG GAME

Darksiders 2

یکی از جذاب ترین بازی های سال 2012 که من تجربه کردم بازی Darksiders 2 بود که ادامه ی زیبا در سری بازی Darksiders بود.این بازی دارای نقشه های بزرگ,ایتم های گوناگون,و جنگ های پر سروصدا بود.من به این بازی نمره 10 از 10 را می دهم.DARksiders 2

BEST DRIVING

Forza Horizon

سری بازی های Forza همیشه حرفی برای گفتن داشتن یکی از زیبا ترین هارا در سبک خود به ما هدیه میدهند.امسال نیز Forza HOrizon با کیفیتی بی نظیر برای Xbox 360 عرضه شد که همه مردم میخ کوب شدند.من به این بازی نمره کامل 10 از 10 را می دهم.

GAME OF THE YEAR

FAR CRY 3

این بازی امسال را به نام خود ثبت کرد و پرونده امسال را بست.از نظر شما بهترین بازی 2012 چیست؟لطفا نظر دهید.

امیدوارم سال 2012 برای شما سال خوبی بوده باشه.

از امروز ما لوله ی بازی های 2013 را افتتاح کردیم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۸
admin

نظرات  (۱)

بهترین بازی مولتی پلیر،فایتینگ و...
اگه میشه اینهارو هم بزار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی