لوله ی بازی ها

لوله ای که فقط بازی های خوب از آن می گذرند
مشخصات بلاگ
لوله ی بازی ها

اخبار بازی های جدید...
.
.
.
نظر فراموش نشود...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
پیوندها
چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ب.ظ

و شیطان هم به گریه در می آید!!!

نگاهی بر DMC 5
شاید خیلی از گیمر های دنیا با نام Dante در دنیای بازی های رایانه ای اشنایی داشته باشند,اما امسال ما با دانته جدیدی روبرو هستیم که تغییری هم از نظر ظاهری و هم از نظر فکری دارد,مو های مشکی رنگ,فاصله گرفتن از جوک های قبلی از جمله تغییرات او بوده است.حال ما می خواهیم نگاهی به این بازی که قرار است تا 6 روز دیگر وارد بازار شود بیاندازیم.
چیزی که از هر نسخه جدید یک بازی انتظار میرود تغییر در گرافیک و گیم پلی بازی است.این بازی مثل همیشه سبک Hack and slash را پیشگیری می کند,شما تنها تغییری که در بازی حس می کنید:1.تغییر در محیط بازی  2.زیاد شدن فنون و سلاح های بازی.برای مثال سلاح جدید دانته که یک زنجیر است قابلیت نزدیک شدن سریع دانته به شیاطین می باشد.بازی مبارزه های بسیار زیبا و سریع دارد و شما را با چند دکمه در گیر می کند.



چیزی که ما از داستان بازی میدانیم این است که دانته ماموریت مبارزه با شیاطینی که در دنیای انسان ها می ایند را دارد.البته بازی شخصیت های دیگری مانند Vergill را نیز دارد که به دانته کمک می کنند.سازنده بازی Ninja theory است و ناشر ان Capcom می باشد.

نمرات بازی تا به حال: Xbox magazine: 9 10   
Games master:89 100
Famitsu:34  40
swedish magazine Level:9  10
بوده است.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۰
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی